Soluzioni

  • Prodotti
  • Casi d'Uso
  • Settori
HR IT Products
  • WHITE PAPER
  • Risultati migliori grazie alla collaborazione tra Risorse umane e IT
  • Aumenta la produttività e attrai talenti di qualità offrendo ottime esperienze ai dipendenti.
Security Fundamentals
  • WHITE PAPER
  • Informazioni di base sulla sicurezza in ambito sanitario
  • Promuovi l'eccellenza in campo clinico e migliora i risultati di assistenza con un sistema connesso.

Piattaforma

Forrester Report
  • REPORT DI ANALISI
  • Il valore dei workflow digitali
  • Immetti app sul mercato in metà tempo e a un terzo del costo garantendo una maggiore soddisfazione.

Clienti

Customer Success
  • SUCCESS NAVIGATOR
  • La ricetta per il successo
  • Ottieni risultati in tempi più brevi con un piano di azione dettagliato che include best practice comprovate.

Scopri di Più

Value Calculator
  • CALCOLA IL VALORE
  • Sfrutta tutto il tuo potenziale
  • Determina il valore non sfruttato della tua azienda in soli 60 secondi.

Modernizing Customer Service for the Digital Economy

Best practices and a checklist for success

The new digital economy requires companies to reimagine customer service as a way to engage customers ‑  not once, but continuously, and to develop centers of operational excellence to ensure delivery of closed‑loop services.  Successful leaders in this new world recognize this critical need, and are taking a more holistic approach to customer service.

Download the eBook to discover the benefits of modern customer service management by taking a more holistic approach that goes beyond today’s CRM and support systems. You’ll learn:

  • Common pitfalls to achieving a world class customer experience
  • Why is CRM not enough?
  • Seven best practices in modernizing your customer experience

Blue Background

Start your path to success

All Form Fields Are Required
  • First Name
  • Last Name
  • Business E-mail
  • Company
  • Business Phone
  • Yes
    No
  • Show Strong passwords make everyone happy! Your password must contain:

    At least 8 characters is required

    At least one lower case letter [a-z] is required

    At least one upper case letter [A-Z] is required

    At least one number [0-9] is required

    At least one symbol [!@#$%*^&*()] is required

    Password
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.