Soluzioni

  • Prodotti
  • Casi d'Uso
  • Settori
HR IT Products
  • WHITE PAPER
  • Risultati migliori grazie alla collaborazione tra Risorse umane e IT
  • Aumenta la produttività e attrai talenti di qualità offrendo ottime esperienze ai dipendenti.
Security Fundamentals
  • WHITE PAPER
  • Informazioni di base sulla sicurezza in ambito sanitario
  • Promuovi l'eccellenza in campo clinico e migliora i risultati di assistenza con un sistema connesso.

Piattaforma

Forrester Report
  • REPORT DI ANALISI
  • Il valore dei workflow digitali
  • Immetti app sul mercato in metà tempo e a un terzo del costo garantendo una maggiore soddisfazione.

Clienti

Customer Success
  • SUCCESS NAVIGATOR
  • La ricetta per il successo
  • Ottieni risultati in tempi più brevi con un piano di azione dettagliato che include best practice comprovate.

Scopri di Più

Value Calculator
  • CALCOLA IL VALORE
  • Sfrutta tutto il tuo potenziale
  • Determina il valore non sfruttato della tua azienda in soli 60 secondi.

Featured Analyst Reports

ANALYST REPORT

For 5th consecutive year, ServiceNow named a leader in Gartner Magic Quadrant for ITSM Tools

ANALYST REPORT

Gartner Magic Quadrant for Enterprise High‑Productivity Application Platform as a Service

ANALYST REPORT

Forrester: Three Customer Service Megatrends in 2019

Access all Analyst Reports

Visit Our Resource Center

Blog

Stay on top of what matters from our executives at Service Matters

In the News

Press Releases

ANALYST REPORT

Gartner: Use AIOps for a Data‑Driven Approach to Improve Insights from IT Operations Monitoring Tools, Nov 2018

ANALYST STUDY

Forrester Total Economic Impact™ of ServiceNow Security Operations*

ANALYST REPORT

The Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q3 2018

*A January 2018 commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of ServiceNow.

 

**Gartner Magic Quadrant for Enterprise High‑Productivity Application Platform as a Service, Paul Vincent, Van L. Baker, Yefim V. Natis, Kimihiko Iijima, Mark Driver, Rob Dunie, Jason Wong, Aashish Gupta, April 26, 2018. 

 

Thank You

Thank you for submitting your request. A ServiceNow representative will be in contact within 48 hours.

form close button

Contact Us

I would like to hear about upcoming events, products and services from ServiceNow. I understand I can unsubscribe any time.

  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.